Meillä on nykyään tällainen.

Ihan vaan edistääksemme Pikkupuffan musikaalisuutta (lapsi on pakostakin musikaalinen, kun isä on torvi ja äiti vanha harppu?). Todellisuudessa hänen isoisänsä on muusikko ja tämä työkalunsa on vanha ja jäänyt tarpeettomaksi uuden hankkimisen myötä. Vempaimen kun avaa, tulee mieleen, että lentolupakirjaa kai tässä pitää ensin alkaa suorittaa.

Katsotaan nyt, syntyykö tästä koskaan yhden yhtäkään oikeaa sävelmää vai pelkästään kilkutusta ja vongutusta, mutta ainakin tenavat tuntuvat tykkäävän metelin aikaansaannista...

Olen vaihteeksi sairaana. Eilen iski vatsatauti ja siihen joko liittyen taikka lisänä kuume, illan olin aika vaisu ja yökin meni hikoillen ja nukkuen pätkissä. Huomenna olen päättänyt olla täydessä iskussa. Tai edes jotenkin työkunnossa. Olen yrittänyt hiukan neuloa: aamulla en vielä jaksanut, joten olin aika kipeä - neulominen on hyvä mittari. Hetki sitten se jo onnistui, joten kunto on kohentumassa. Nyt taidan kuitenkin kellahtaa päiväunille.